Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op uw wettelijke garantie op een deugdelijk product. Wettelijk gezien ben je verplicht om een eventueel gebrek binnen twee maanden na de constatering daarvan bij ons te melden. Als het gebrek binnen de wettelijke garantie valt, dan zullen wij het product kosteloos repareren of vervangen.

Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@liefdevolplekje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-plaform is hier te vinden.

 

© 2023 - 2024 Liefdevol plekje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel